09 Mac 2009

LOST WORLD OF TAMBUN WATER PARK,SUNWAY CITY IPOH


Pada 8/3/09,aku ke Ipoh atas urusan kerja.Majikan aku suruh aku periksa stok kat Ipoh. Peluang baik ni........ Cliff Racer.Tak sangka Iwan begitu berani naik benda ni.Macam tak percaya je..Aku pun tak berani,gayat semacam .





Tengoklah diaorang ni..Bukan main seronok lagi main ombak.Inilah salah satu halangan di Adventure River.

Kepura Cave.









Tiger Valley





















































Inilah kolam air panas yang ada kat sini.Walaupun panas tetap seronok berendam dalam kolam ini.













Ini yang aku pelik.Anak aku Iwan memang penakut.Tah macam mana hari tu dia jadi berani.Berkali-kali dia dengan Along naik Tube Riders ni. Nasib baik tak ramai orang.Tak payah beratur.Ada satu lagi yang macam ni iaitu Cliff Racer.Aku cuba naik tapi tak boleh lama,pening kepala aku dibuatnya.

























Adventure River
















Pasal mandi diaorang ni memang nombor satu.Penat main Tube Riders masuk pulak kat Jungle Wave Pool.















Baru sampai.Tengah cari tempat lepak.





































Ni masa nak balik.Kat sini hujan sebab tu kena balik awal.Rasa tak puas pun ada.Sekejap sangat kat sini.Apapun inilah pengalaman yang menyeronokkan.











video

Tiada ulasan: