07 Februari 2009

Pasukan Bolasepak Veteran Putra Perdana







Aku memang minat sangat dengan bolasepak.Dah banyak team aku wakil.Aku pernah wakil Superior Metal Printing,Nippon Paint,Pemuda Perangsang,Putra Perdana FC dan terbaru Veteran Putra Perdana.
Antara posisi yang aku suka ialah penjaga gol dan penyerang.Tapi aku boleh main di semua posisi.Aku pernah menjadi penjaga gol dan penyerang terbaik setiap team yang aku wakili.
Antara kenangan manis sebagai pemain bolasepak termasuklah menentang pasukan TV3.Dan yang terbaru aku mewakili Pasukan Veteran Putra Perdana melawan Pasukan Bolasepak Wanita Negara yang mewakili Malaysia di Sukan SEA Korat.Pasukan aku telah menewaskan mereka.Aku dapat jaringkan satu gol.Inilah kenangan yang paling menyeronokkan sepanjang hidup aku sebagai pemain bolasepak.

Tiada ulasan: